Якщо ти хочеш поїхати в США за програмою Work & Travel, врахуй, що існують обмеження щодо вибору роботи: не можна працювати з дітьми (на відміну від програми Au Pair), в медицині, на морських судах, на заводах і так далі. Будь-яка робота в сфері обслуговування в США - для тебе!
📣 На даний момент ми НЕ займаємося Work And Travel і НЕ проводимо консультації
Агентство з освіти за кордоном SIMPLEX.UA - не проводить набір на програму, в зв'язку з дуже низькою ймовірністю видачі віз J-1 посольством США, а також карантинними заходами по всьому світу.
Інформація на сторінці представлена для ознайомлення. Підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах - Якщо програму відновлять, ми обов'язково оголосимо про це!
Особливості роботи в США
Ти, напевно, здивуєшся, коли дізнаєшся про особливості роботи в Америці. Американці можуть розмовляти з тобою на теми про своє особисте життя, які ти зазвичай обговорюєш тільки з найближчими друзями, і просять називати їх тільки по імені. Зближення на роботі досить звичайне явище.
Незважаючи на це дружелюбність, твоя paбoтa повинна бути виконана на належному рівні і вести себе ти повинен відповідно
Для успіху на роботі, ми рекомендуємо:
- Бути командним гравцем. Американці історично звикли paбoтaть в групах. Вони часто використовують поняття "командна гра" на роботі. Вони звикли paбoтaть і грати в команді, і важливо, щоб ти зміг пристосуватися і відповідати цій атмосфері. Допомагай колегам і не бійся попросити у них допомоги. Це нормально!
- Не запізнюватися. Це важливо, і якщо ти будеш приходити раніше, ніж належить, то це зробить сприятливе враження на твого роботодавця. Спізнюватися не можна - якщо ти будеш це робити постійно, то зробиш враження людини, не зацікавленого у своїй роботі. Тобі дадуть це зрозуміти під час розмов, які стануть предметними і короткими.
- Одягатися відповідно. Подивися, як одягаються інші працівники. Ти повинен виглядати відповідно твого положення. Якщо у тебе виникли сумніви, то одягайся якомога більш консервативно. Під час інтерв'ю ти можеш розпитати про те, який стиль одягу кращий для виконання твоєї роботи.
- Поводься як американці. Американці найчастіше вітаються за руку і не цілують один одного в щоку як в інших країнах. Намагайся не бути занадто спокійним - американці люблять імпульсивність, і замкнутість може бути розцінена як недружелюбність.
- Тримай дані обіцянки. Роботодавці мають певні очікування, коли пропонують роботу. Вони ведуть свій бізнес, частиною якого є ти. Приймаючи запрошення на роботу, ти приймаєш певні зобов'язання, які треба виконувати. Треба пам'ятати, що якщо ти погодився проpaбoтaть певний період часу на свого роботодавця, то ти повинен це зробити. Не обіцяй проpaбoтaть необхідний час тільки для того, щоб отримати роботу. Якщо ти покинеш роботу раніше терміну, то це створить незручності для роботодавця, і в майбутньому він не буде співпрацювати з іноземними студентами.
- Будь ентузіастом і енергійною людиною. Стався позитивно до роботи, яку ти виконуєш. Роботодавець розраховує на ентузіастів і здатних до навчання людей. Гнучкість і командна paбoтa дуже важливі для американських роботодавців.
- Права і обов'язки на робочому місці. Незважаючи на те, що ти сезонний працівник, у тебе ті ж права, що і у твоїх постійно paбoтaющіх колег. І у тебе немає переваг перед ними. Американські роботодавці і працівники не завжди підписують контракт, тому вони можуть приймати на роботу і звільняти, коли захочуть. Ті переваги, які були у тебе на роботі в твоїй рідній країні, можуть не зберегтися на робочому місці в CШA. Відпустка, відгули через хворобу, медичне страхування та ін. Можуть надаватися наймачами, а можуть і не надаватися.
- Твоя зарплата і платіжні чеки. Тобі будуть платити щотижня або двічі на місяць. Розпитай заздалегідь у роботодавця. Ти завжди будеш отримувати менше, ніж обумовлена сума, так як з кожного чека стягуються певні виплати. Якщо виникли питання, то проконсультуйтеся у свого боса. Він покаже тобі платіжні документи і пояснить, що саме відняли з твоєї зарплати. Залежно від домовленості з роботодавцем, у тебе можуть відняти вартість уніформи, проживання, профспілкові внески і ін. Отримавши перший чек, переглянь його уважно, чи не зробив роботодавець будь-якої помилки.
- Понаднормова paбoтa. Чи не відхиляй вимоги про понаднормову роботу. У багатьох компаніях за це платять в півтора рази більше звичайної ставки. Якщо ж ні, то тобі можуть запропонувати взяти додатковий вихідний за отpaбoтaнние понаднормово годинник.
- Проблеми на робочому місці. Якщо у тебе виникла проблема з колегами або начальством, то постарайся розв'язати цю проблему в рамках хорошого тону. Ти новий працівник, і у тебе може виникнути проблема, схожа з тією, яку твої колеги вже вирішували. Поговори з ними про конфлікт - можливо, вони допоможуть тобі вирішити його швидко і безболісно. На будь-якій роботі тобі можуть зустрітися люди, які тобі не подобаються. Тобі варто з ними поговорити, і, може бути, проблема вирішиться сама собою.
- Сексуальне домагання і расизм. Це дуже серйозний злочин в CШA. Якщо відчуваєш, що став жертвою сексуальних домагань або расової дискримінації на робочому місці, то зв'яжися з Комісією рівних робочих можливостей (Equal Employment Opportunities Commission) по телефону 1-800-669-4000 для отримання допомоги.
- Вихід з роботи. Пам'ятай, що, залишаючи роботу, ти повинен за два тижні повідомити свого роботодавця про свій намір. Це гарантує тобі видачу рекомендаційного листа, так само як і своєчасне отримання останнього чека про оплату. До того, як ти покинеш роботу, ти повинен зробити наступне:
- Попросити останній чек, який тобі повинні виплатити до твого від'їзду
- Якщо роботодавець надавав тобі житло, то вимагай повернення гарантійного депозиту до від'їзду
- Запитай роботодавця про те, як (чек, переклад, тощо) і коли ти отримаєш останню зарплату
- Збережи дані роботодавця на випадок виникнення будь-яких проблем
Як знайти роботу в США
- Варіант перший. Ти вибираєш вакансію зі списку агентства Simplex. Після того, як вакансія обрана, ми допомагаємо тобі скласти резюме, написати супровідний лист і будемо вести переговори з цим роботодавцем з приводу твоєї роботи. Якщо твоє резюме сподобається роботодавцеві, він заповнить JobOffer і вишле його нам. Все, що потрібно від тебе, - це тільки підписати вже готовий JobOffer.
- Варіант другий. У тебе багато знайомих, які брали участь в програмі Work and Travel або ти сам їдеш не перший раз і у тебе вже є налагоджені зв'язки з роботодавцями. Адже немає нічого кращого особистого контакту. Якщо ти або твої друзі зарекомендували себе як відповідальні і працелюбні працівники, то роботодавець, швидше за все, буде наймати вас і на наступне літо. Якщо ти напишеш роботодавцю лист з проханням найняти тебе на роботу і згадаєш ім'я свого друга, а також похвалиш компанію, за те, що вона дає таку прекрасну можливість, твої шанси зростають у декілька разів!
- Варіант третій. У тебе немає близьких друзів, які можуть тобі допомогти знайти роботу, тоді ти можеш спробувати зробити це самостійно. Шукати роботу можна в інтернеті, на сайтах пошуку роботи і відсилати свої резюме на різні вакансії. Врахуй, що тобі доведеться відіслати сотні резюме, для того щоб отримати відповідь.
Шукай за ключовими словами summer / seasonal job, summer employment, summer work, stuff і т.д.
Майже всі американські компанії мають свої веб-сайти. Тому можна в якості ключового слова вказати назву компанії. На сайті, напевно, буде інформація про наданої сезонній роботі.
Крім того, в пошуковій системі при пошуку роботи в Америці можна вказати і тип компанії, яку ти шукаєш. Це може бути Hotel, Inn, Amusement Park, Grocery Store, Restaurant, Food service, Catering і т.д. Саме там потрібно багато сезонних робітників на літо.
Міфи про отримання роботи в США
Міф 1. Якщо компанії сподобається зміст мого резюме, вони обов'язково подзвонять мені
Реальність: Хорошу роботу ніколи не отримати, якщо просто чекати дзвінка біля телефону. З поширенням інформаційних технологій, розсилка резюме по електронній пошті стала настільки легким заняттям, що люди просто забувають про те, що для отримання роботи потрібно щось більше.
Компанії отримують багато подібних резюме кожен день і просто не в змозі видзвонюють всім. Найголовніше при пошуку роботи - встановити особистий контакт зі співробітником фірми, який відповідає за підбір персоналу. Тому найкращий спосіб - відправити резюме і подзвонити навздогін.
Через те, що компаній, куди намагається потрапити людина, яка шукає роботу, може бути кілька, корисно мати під рукою аркуш паперу з примітивною таблицею: назва компанії, її профіль, коли і кому надіслано резюме, коли і кому зроблений дзвінок і який результат телефонних переговорів. Зазвичай рекомендують подзвонити в компанію через тиждень після відправлення резюме і, якщо до того часу відповіді не отримано, повторювати цей дзвінок раз в 7-10 днів.
Міф 2. Якщо компанія офіційно не повідомляє про наявність у неї вакансій, значить марно намагатися отримати там роботу
Реальність: Багато вакансії ніколи не рекламуються. Перегляд рекламних оголошень в газетах і відвідування інтернет-сайтів компаній має бути тільки частиною загальної стратегії пошуку роботи. Ви повинні дзвонити і відправляти резюме в компанії, які Вас цікавлять. Шанси на отримання роботи в цьому випадку значно зростають. Часто менеджери по персоналу завчасно збирають інформацію про фахівцях, які в разі потреби, могли б замінити їх співробітників або зайняти знову утворену позицію.
Міф 3. Найголовніше - це резюме. Більше відправляти нічого не потрібно
Реальність: У всіх випадках необхідно докладати Covering Letter. Covering Letter є невід'ємною частиною американського бізнес-етикету, що показує, що здобувач усвідомлено посилає резюме в цю фірму, розраховуючи отримати певну посаду. Цей лист дозволяє більш повно отрекламировать свої знання і вміння. Крім усього іншого, Covering Letterпозволяет оцінити грамотність і літературні здібності претендента на робоче місце.
Міф 4. В резюме потрібно описувати, які обов'язки здобувач виконував на своїх попередніх роботах
Реальність: Резюме не повинно виглядати, як перелік попередніх виробничих обов'язків. Резюме - спосіб отрекламировать себе. Роботодавці платять людині не за те, що він щось може робити, а за те, що він щось може виробляти. Тому необхідно показувати свої можливості і вміння, які дозволили домогтися успіхів на попередніх місцях роботи.
Міф 5. Чим більше резюме розсилаєш - тим краще
Реальність: Пошуки роботи не повинні обмежуватися масової розсилкою резюме. Основні зусилля повинні бути зосереджені на налагодженні контактів в тих компаніях, які Ви вважаєте найбільш перспективними для себе.
Міф 6. У кожному резюме повинно міститися хронологічний перерахування попередніх місць роботи
Реальність: Подібна форма організації резюме хороша лише для тих, у кого дійсно довгий і вражаючий досвід роботи. У багатьох, (особливо у молодих людей) подібного списку немає і бути не може. Тому резюме слід організовувати на основі категорій. Наприклад, якщо Ви намагаєтеся отримати роботу, пов'язану з торгівлею, в резюме слід ввести рубрику "Досвід продажів", в якій описати Ваш досвід і вміння в цій сфері. Менеджеру по персоналу це дозволить зрозуміти, яким реальним досвідом Ви володієте, і позбавить від необхідності продиратися через перелік попередніх робіт.
Це лише деякі поради з пошуку роботи і спілкування з роботодавцем під час програми Work and Travel. Більше інформації ми розповідаємо нашим клієнтам.
Навіть якщо ти ніколи не стикався з цим, не бійся починати! Щоб набратися досвіду і успішно брати участь в програмі WaT - потрібно пробувати. Звертайся в SIMPLEX і ми допоможемо тобі провести одне з найбільш пам'ятних літніх пригод в житті!